سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیم

دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیم : نرم افزار های اینترنت سکیوریتی به صورت پیشفرض تمامی سایت هایی که می خواهند از وبکم شما استفاده کنند را با یک اعلان هشدار سبز شما را فعال کردن وبکم آگاه می سازد

موضوع

  • قوانین وب کم را ایجاد یا ویرایش کنید
  • وب کم در برنامه ای قابل دسترسی نیست (مانند Skype ، Microsoft Teams ، Zoom یا برنامه های دیگر)

دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیم

شکل 1-1

راه حل

محافظت از وب کم در محصول ESET Windows شما را در جریان فرآیندها و برنامه هایی قرار می دهد که سعی در دسترسی به دوربین وب رایانه شما دارند. وقتی برنامه ای به وب کم شما دسترسی پیدا می کند ، اعلانی دریافت خواهید کرد که در آن می توانید دسترسی را مجاز یا مسدود کنید. رنگ پنجره هشدار به اعتبار برنامه بستگی دارد. گزینه ای که انتخاب می کنید به قانونی تبدیل می شود که بعداً می توانید ویرایش کنید. هر زمان که این قانون را مسدود کنید یا اجازه دهید ، اعلانی دریافت خواهید کرد.

یک قانون وب کم اضافه کنید

برای افزودن قانون وب کم ، روی  Block access  یا Allow access در پنجره اعلان کلیک کنید. قبل از انتخاب خود مطمئن شوید که گزینه Remember for this application انتخاب شده باشد.

دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیم

شکل 1-2

این قانون به قوانین محافظت از وب کم شما اضافه خواهد شد. هر زمان که این قانون را مسدود کنید یا اجازه دهید ، اعلانی دریافت خواهید کرد.

دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیم

شکل 1-3

 

 

یک قانون وب کم موجود را ویرایش کنید

در ویرایشگر قوانین وب کم می توانید تنظیمات قوانین موجود را ویرایش کنید یا یک قانون موجود را حذف کنید. نمی توانید قانون جدیدی در ویرایشگر ایجاد کنید. قوانین جدید فقط با کلیک کردن روی اعلان های دسک تاپ ایجاد می شوند.
  1. پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید .
  2. کلید F5 را فشار دهید تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.
  3. کلیک کنید Device Control ، گسترشWebcam protection و در کنار Rules ،بر روی Edit کلیک کنید .دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیمشکل 1-4
  1. در پنجره Rules ، می توانید قوانین موجود را تغییر داده و به این ترتیب دسترسی وب کم به یک برنامه را مسدود یا مجاز کنید یا هر زمان که یک برنامه درخواست دسترسی به وب کم را دارد از شما خواسته می شود. قانونی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید و سپس گزینه ای را برای به روزرسانی قانون انتخاب کنید. کلیک کنید OK تغییرات را ذخیره کنید.دسترسی به وبکم را توسط نود 32 محدود یا ویرایش کنیمشکل 1-5قانون وب کم اکنون به روز شده است. هر بار که قانون اجرا می شود ، یک اعلان دریافت خواهید کرد.
رفع مسدود سازی سایت ها توسط نود 32

شما می توانید برای اعتماد سازی نود 32 در برابر سایت هایی که توسط این شرکت مسدود شده اند آن را با آموزش رفع بلاک نود 32 از حالت مسدود خارج کنید

         

خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 27261
کل یاداشته ها : 28


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ